האו"ם הטיל ספק בזיקה בין היהודים לאתרים הקדושים בירושלים

    אונסקו הפך עצמו היום לארגון שהוא חרפה לאו"ם. אם ליהודים אין קשר לכותל המערבי אזי לאונסקו אין קשר לחינוך, מדע ותרבות
    שלום בידרמן 4 Comment on האו"ם הטיל ספק בזיקה בין היהודים לאתרים הקדושים בירושלים

    ארגון אונסק"ו -ארגון האו"ם לחינוך למדע ולתרבות אימץ היום את ההצעה הפלסטינית שמטילה ספק בזיקה היהודית להר הבית ולכותל המערבי בירושלים • למרבה הבזיון 24 מדינות תמכו בהצעה, שש התנגדו, 26 נמנעו ושני נציגים נעדרו

    צילום: Sliman Khader/Flash 90
    אונסקו הפך עצמו היום לארגון שהוא חרפה לאו"ם. אם ליהודים אין קשר לכותל המערבי אזי לאונסקו אין קשר לחינוך, מדע ותרבות
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון אונסק"ו -ארגון האו"ם לחינוך למדע ולתרבות אימץ היום את ההצעה הפלסטינית שמטילה ספק בזיקה היהודית להר הבית ולכותל המערבי בירושלים. למרבה הבזיון 24 מדינות תמכו בהצעה, שש התנגדו, 26 נמנעו ושני נציגים נעדרו.

    המדינות שהתנגדו היו ארצות הברית, בריטניה, ליטא, הולנד, אסטוניה וגרמניה.

    "תאטרון האבסורד באונסק"ו נמשך. והיום הארגון הזה קיבל עוד החלטה הזויה שאומרת שלעם ישראל אין קשר להר הבית ולכותל. אז מילא שהם לא קוראים תנ"ך אבל אני מציע לחברי אונסק"ו לבקר בשער טיטוס ברומא, שם רואים מה הביאו הרומאים לרומא לאחר שהם החריבו ובזזו את בית המקדש בהר הבית לפני 2000 שנה.

    רואים שם חרוט על שער טיטוס את מנורת שבעת הקנים שזהו הסמל של העם היהודי ואני אומר לכם גם הסמל של מדינת היהודים בימינו. תיכף אונסק"ו יגיד שגם הקיסר טיטוס עסק בתעמולה ציונית.

    לומר שלישראל אין קשר להר הבית ולכותל, זה כמו לומר שלסין אין קשר לחומה הסינית, ולומר שלמצרים אין קשר לפירמידות. בהחלטה האבסורדית הזאת אונסק"ו איבד את מעט הלגיטימיות שנשארה לו. אבל אני מאמין שהאמת ההיסטורית יותר חזקה, והאמת תנצח. ואנחנו עוסקים היום באמת" תגובת ראש הממשלה נתניהו בחוג התנ"ך.

    שגריר ישראל לאונסק"ו, כרמל שאמה הכהן אמר כי "ישראל והעם היהודי לא זקוקים לאישור של אונסק"ו או כל מדינה אחרת לקשר המיוחד במינו לירושלים בכלל ולמקומות הקדושים בה כמו הכותל המערבי והר הבית בפרט. אין שום קשר של עם אחר למקום אחר בעולם שמתקרב לעוצמות ועומק הקשר שלנו לירושלים מבחינה דתית, היסטורית ולאומית, קשר שעמד במבחן בן 2000 שנים שבהן כל יהודי בכל מקום בעולם הזכיר את ירושלים בכל יום.

    "לפלסטינים ולמדינות ערב רוב אוטומטי נגד ישראל בכל מוסדות האו"ם. המשימה שלנו, שאליה מגוייסים ופועלים מראש הממשלה כשר החוץ דרך מנכ"ל המשרד ועד שגרירי ישראל ברחבי העולם, היא לכרסם ולתקוע טריז ברוב האוטומטי שמתייצב נגדנו, ובשנתיים האחרונות המאמצים אכן נושאים פרי. ממצב שהיינו בהצבעות שרק ארה"ב מצביעה לבדה בעדנו, הגדלנו את המספר בהדרגה לשש מדינות וכן הגדלנו את מספר הנמנעים".

    השר אורי אריאל שלח היום מכתב לראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו ובו דרש לפעול כנגד הארגון, ובמקביל לפעול לחיזוק ולהגברת המשילות והנוכחות היהודית בהר הבית. במכתב כתב השר אריאל: "אונסק"ו כידוע הוא ארגון השייך לארגון האומות המאוחדות, ועלינו בממשלה בכלל ועליך כשר החוץ בפרט לדרוש ממדינות העולם לגנות החלטות אנטישמיות אלו ולהפסיק לאלתר את מימון האו"ם שתחת ארגון זה אונסק"ו מפיץ את הודעותיו. "יתר על כן, דווקא בימים אלו, עלינו בממשלה לפעול ביתר שאת בניגוד גמור להחלטות אלו, לחיזוק הר הבית והגברת המשילות והנוכחות היהודית במקום המקודש ביותר לעם היהודי – הר הבית".

    גם השר דרעי הגיב החלטת אונסקו: אונסקו הפך עצמו היום לארגון שהוא חרפה לאו"ם. אם ליהודים אין קשר לכותל המערבי אזי לאונסקו אין קשר לחינוך, מדע ותרבות



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      מדרעי כיהודי שומר תורה ומצוות אנו יכולים לקבל את המחאה הכואבת והצודקת! אבל מנתניהו??? מה הקשר בינו ואורח חייו לבין העם היהודי מלפני 2000 שנה???
      הרי הוא לא הציג בנאומו האחרון באו"ם את המורשת היהודית ולו במילה אחת! הוא הציג הייטק,טכנולוגיה ולמרבה הבושה והחרפה מעשי סדום של אנשי מצעד התועבה בהם הוא התהדר! נתניהו קשור לתנ"ך? הלא על זה נאמר בדיוק בפרשה שקראנו ביום כיפור "ולא תקיא הארץ אתכם"
      אם נתניהו תומך ומתגאה במעשים שהתנ"ך מעיד שעל זה "ולא תקיא הארץ אתכם" איזה חוצפה יש לו לדרוש מאונסקו להכיר בזכות העם היהודי על ירושלים בשם התנ"ך???
      גם המנורה אותה מציג נתניהו כסמל של מדינת ישראל אין בה ולו קשר מקרי למנורת בית המקדש, הרי את מנורת בית המקדש היו מדליקים כל יום בין הערביים כחלק נשגב מעבודת בית המקדש בה רואה מר נתניהו מן פולחן מיושן וחלילה לא רלוואנטי, כי נתניהו לא חי את חייו על פי ציווי ספר התנ"ך, אלא רק גונב את הסמלים שבו לצורך שימוש נבוב ומזויף!
      על מר נתניהו נאמר נבל ולא ברשות התורה!!!

      1. זה לא קשור כבן לעם היהודי גם לו יש מצווה וזכות בא"י וחוץ מזה בשעות קשות ראוי להתאחד ולא להלחם זב"ז

    2. 3

      האמת שהם גם מטילים ספק ביהדות, וסוברים לכאורה שבעצם עם ישראל הוא כת באיסלאם או בנצרות כך שהם בעצם מטילים ספק בכלל בעם היהודי כעם

    3. 2

      תתביש לך שנתניהו היה נגד העבודות ברכבת לא אמרת בשבחו אבל עכשיו כן למה? למה הוא נבל? ומי אמר לך שהוא רואה בזה פולחן ישן ולא רלונטי? ומי אתה רוצה שיהיה ראש ממשלה ליצמן חשבו על זה ברגע שהוא נהיה ראש ממשלה המדינה נסגרת ובקשר לזה שהוא לא דיבר על זה באום הוא ידבר תורה עם גויים?